top of page
Search
  • Writer's picturegin zzaa

انواع کیف های زنانه | باید مد روز را در کمد لباس شما داشته باشید

تعریف کیف دستی این است: یک کیف کوچک که توسط یک زن برای حمل وسایل شخصی روزمره استفاده می شود. این یک واقعیت شناخته شده است که یک زن کیف دستی خود را دوست دارد! و او هرگز نمی تواند تعداد زیادی از آنها را داشته باشد.

در حالی که آنها تمام ملزومات ما ، از جمله کیف چرم خانمها را حمل می کنند ، آنها همچنین به پایان یا بالا بردن ظاهر ما کمک می کنند. اما با تنوع کیف و کیف دستی ، کدام یک را انتخاب می کنیم؟ به همین دلیل ما این لیست از انواع کیف های زنان را برای کمک به شما انتخاب کرده ایم.

در حالی که این گزینه ها برای حمل روزمره اعمال می شود ، نوع خاصی وجود دارد که در لیست ذکر نکرده ایم ، و این یک کوله پشتی لپ تاپ است.

با وجود تکنولوژی در اوج خود ، دیگر نیازی به میز در کنار کامپیوتر نداریم و در حالی که یک لپ تاپ مناسب است ، اما آن را همراه خود حمل می کند ، گاهی اوقات چنین نیست. در حالی که کیف های لپ تاپ در اشکال ، اندازه ها ، رنگ ها و عملکردهای مختلف در دسترس هستند. انتخاب یک مورد مناسب می تواند کمی خسته کننده باشد.

پس به این لیست بروید که ما از بهترین کیف های لپ تاپ زنانه ایجاد کرده ایم ، و یکی از بهترین ها را دوست دارید انتخاب کنید.

انواع کیف های زنانه کوله پشتی باگت کلاچ پیام رسان Minaudiere خریدار تنظیم مچ دست کیسه های زنجیر

  1. کوله پشتی



کوله پشتی یک کیسه پارچه ای است که روی پشتی شخصی حمل شده و دارای دو بند است که از روی شانه ها بالا رفته است ، اما می تواند تغییرات مختلفی در این طرح اصلی داشته باشد. بیشتر مورد استفاده دانش آموزان یا افراد پیاده روی ، این دسته همچنین به عنوان کیف های دستی یا کیف های اداری برای ذخیره لپ تاپ ها و ملزومات مورد نیاز آنها در بیشتر موارد استفاده می شود.

  1. باگت



کیف دستی یک کیف دستی کوچک و مستطیل شکل باریک است که شباهت زیادی با یک نان فرانسوی دارد. طراحی در سال 1997 توسط Fendi ، به دلیل اولین بار در یک فیلم محبوب ، محبوبیت زیادی پیدا کرد. بازیگر نقش اصلی را در اطراف خود مشاهده کرد. معمولاً زنان شاغل از این کیف ها استفاده می کنند ، اما برای ظاهری روزمره نیز مناسب هستند.

  1. کلاچ

کلاچ ، کیف دستی بدون دستگیره با بندهای زنجیره ای قابل جدا شدن است. از شکل مستطیل برای حمل پول و چیزهای کوچک شخصی استفاده می شود. هیچ تسمه ای ندارد و می تواند در اطراف آن نیز حمل شود. این غالباً به عنوان یک کیسه عصرانه نیز استفاده می شود ، همچنین می تواند در طول روز مورد استفاده قرار گیرد.

چنگال ها دیدنی رایج در حال حاضر روی فرش های قرمز و در مناسبت های مختلف مانند عروسی یا هرگونه مراسم کراوات سیاه است. زنان حتی در یک روز معمولی از چنگال انتخاب می کنند. اما آیا شما نوع خاصی از کیسه های کلاچ را برای مناسبت خاصی مناسب می دانید؟ برای اطلاع از این لیست انواع مختلف کیف های کلاچ را ببینید.

  1. مسنجر

کیسه مسنجر نوعی کیسه است که معمولاً از نوعی پارچه (طبیعی یا مصنوعی) تهیه می شود ، که بیش از یک شانه با بند پوشیده شده است و در قسمت سینه می رود و قسمت پشتی آن را روی قسمت پایین پشت تکیه می دهد. کیف های مسنجر اکنون یک نماد مد شهری هستند ، به برخی از انواع کیسه های مسنجر ، کالسکه گفته می شود و نسخه کوچکتر آن نیز معمولاً کیسه زنجیر نامیده می شود.

  1. Minaudiere

minaudiere لوازم جانبی مد زنانه است ، که معمولاً یک جواهرات محسوب می شود ، و قصد دارد یک کیف عصرانه را جایگزین کند. در مورد محفظه ها ، امکان ذخیره چندین مورد در یک فضای کوچک مانند لوازم آرایشی جمع و جور ، رژ لب ، ساعت و غیره فراهم می شود. به طور کلی روکش فلزی و مستطیل است ، به اندازه کافی کوچک است که می توانید در دست نگه دارید. لوازم جانبی رنگی ، مواد مورد استفاده در ساخت آن اغلب سفت و سخت و دارای یک پوشش فلزی مانند طلا یا نقره هستند.

  1. خریدار

خریدار یک کیف بزرگ با دستگیره ها است که معمولاً از کاغذ یا پارچه ساخته می شود. از این موارد معمولاً برای حمل وسایل شخصی نیز می توان استفاده کرد.

  1. تنظیم

اسباب کشی یک کیف بزرگ و غالباً ناخوشایند با دستگیره های موازی است که از طرف کیسه آن بیرون می آید. از پارچه ای محکم و گاه با چرم ضخیم در دستگیره یا کف آن ساخته شده است. آنها معمولاً این موارد را به عنوان کیسه های خرید قابل استفاده مجدد به بازار عرضه می کنند که می توانند وسایل بزرگی را ذخیره کنند که یک کیف معمولی نمی تواند.

اگرچه توتها برای edc مناسب تر هستند ، آیا می دانید که می توانید سفر کنید ، یا به یک کار خود بروید؟ هرکدام از ما در یک نقطه صاحب امتیاز یا چندین مورد مختلف هستیم. اما آنچه ما نمی دانستیم نوع متفاوتی بود که داشتیم. کنجکاو؟ به این لیست از انواع توتها نگاهی بیندازید و به ما بگویید که شما کدام یک از آنها را تهیه می کنید.

  1. مچ دست

مچ دست یک کیف دستی یا کلاچ کوچک است که بند بند حمل کوتاهی شبیه به یک دستبند دارد و به کاربر امکان می دهد تا آن را به دور دستان خود حمل کند. به غیر از حمل اصول اولیه ، این می تواند لوازم جانبی خوبی برای سفر نیز ایجاد کند. آنها بیشتر به عنوان سازمان دهنده در کیف پولهای غول پیکر استفاده می شوند اما جایگزین کمتری برای آنها هستند.

  1. کیسه های زنجیر

کیسه سورتمه ای یک کیسه شانه پارچه ای است که توسط خانم برای حمل روزمره استفاده می شود. معمولاً یک کیسه متوسط ​​متوسط ​​است که از هر جنس چرم و بوم محبوب تر است. در صورت جدا شدن تسمه ها ، می توان آنها را در بدن پوشید یا به عنوان کیف پول استفاده کرد. تسمه ها می توانند چرم یا زنجیر باشند و در مورد انواع کیف های خانمها گزینه محبوب تری است.

کیسه های سورتمه ای لوازم جانبی مناسب برای هر نوع مناسبت است. در حالی که ممکن است به نظر برسد که آنها فضای کافی برای لوازم مورد نیاز شما ندارند ، کیسه های کشویی واقعا همه کاره و مورد علاقه خانمها هستند. آیا هرگز تعجب می کنید که آیا می توانید آن سورتمه شیک را حمل کنید



3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page